برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اتاقك رنگ كارى ايربراش

از اتاقك رنگ براى جلوگيرى ازپخش شدن در فضا استفاده مى شود 

کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مقررات خرید و ارسال
مشتری گرامی

اگر اولین بار است که تصمیم دارید از روبوت ابزار خرید کنید ، لطفا قبل از خرید و تماس با ما این موارد را بخوانید .چنانچه بعد از مطالعه هنوز سوالی .دارید با شماره ۱۴۶۳ ۶۶۱۷ ، ۱۶۳۷ ۶۶۱۷ یا همراه ۵۸ ۰۰۰ ۴۲ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

فلسفه کاری روبوت ابزار

فروش محصولات با پایین ترین قیمت ممکن و رفتار با مشتری آن گونه که دوست داریم با ما به عنوان یک مشتری رفتار شود.

ارائه محصولات

 روبوت ابزار تا حد ممکن تلاش نموده با قرار دادن عکس محصولات ، کاتالاگ ، مشخصات فنی و توضیح در مورد کالا و مخصولات ارایه شده ،نیاز اطلاعاتی کاربر را برآورده کند و چنانچه این اطلاعات به سوالات کاربران پاسخگو نباشد ، کارشناسان ما تلفنی آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند

در حال حاضر امکان خرید به سه روش وجود دارد .

الف : خرید به صورت آنلاین و پرداخت از طریق درگاه امن بانک پارسیان ، لازم به یادآوری است کلیه  صفحات تارنمای  روبوت ابزار از طریق گواهی .اس اس ال معتبر دارای حفاظت ایمن می باشد

ب: خرید به صورت آفلاین و پرداخت با کارت بانکی . توجه نمایید بعد از اتمام مراحل خرید ، ایمیل شماره کارت برای مشتری ارسال می گردد و کالا تنها .بعد از دریافت هزینه خرید ارسال می گردد

 ت: مراجعه مستقیم به فروشگاه و خرید کالای مورد نظربه صورت حضوری .

۱- برای خرید از روبوت ابزار از روی وبسایت بایستی یک حساب مهمان یا کاربری برای خود بسازید ، در هر دو حالت امکان خرید برای شما فراهم است .

۲-روبوت ابزار به هیچ عنوان آدرس ، مشخصات و شماره تلفن اعضا را در اختیار هیچ فرد یا گروهی برای استفاده تجاری یا غیر تجاری قرار نمی دهد .

روش های خرید کالا

روش الف

برای خرید کالا به صورت آنلاین ، کالا یا کالا های مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و کلید تسویه حساب بزنید و تا مرحله آخر ادامه دهید در پایان به صفحه پرداخت امن پارسیان وارد می شوید و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود ، مبلغ از حساب شما کم شده و خرید به اتمام می رسد ، همزمان ایمیل تایید پرداخت ، صورت حساب شما و مشخصات خرید برای شما با پست الکترونیکی ارسال می گردد .

بعد از دریافت نامه الکترونیکی تایید پرداخت آنلاین ، در صورتی که در تهران باشید  با درخواست شما کالای خریداری شده از طریق پیک موتوری ارسال می گردد. در صورتی که سفارش مربوط به شهرستان باشد ،شماره قبض شرکت باربری یا شرکت پست برای شما ارسال می گردد و خریدار می تواند از طریق سایت شرکت تیپاکس یا شرکت پست وضعیت بسته خود را ردیابی کند .هزینه ارسال کالا چه در تهران یا سایر شهرستان ها به عهده خریدار می باشد .

روش ب

دز صورت خرید آفلاین ، تمام مراحل به شکل فوق می باشد اما بعد از اتمام مراحل خرید به صفحه صورت حساب و شماره کارت راهنمایی می شوید و نامه الکترونیکی صورت حساب و مشخصات خرید برای شما ارسال می گردد . لازم به تذکر است کالای خریداری شده به صورت افلاین بعد از پرداخت هزینه خرید ارسال می گردد. 

درنظر داسته باشید ، سفارش کالا از روی وب سایت به صورت آفلاین به معنی دریافت کالا نخواهد بود و کالا زمانی برای مشتری ارسال می گردد که هزینه آن طی ۲ ساعت از زمان صدور فاکتور پرداخت شده باشد .در مواردی که این پرداخت طی این زمان انجام نشود ، فاکتور به صورت خودکار باطل می شود .

روش ت

در این روش، خریدار در ساعات کاری فروشگاه که در تارنما قید شده است به فروشگاه مراجعه کرده و کالای مورد نظر را خود را خریداری می نماید . برای اطمینان بیشتر بهتر است  قبل از مراجعه به فروشگاه ، تلفنی از موجودی کالا در مغازه  مطمن شوید.

اعتبار زمانی خرید آفلاین

مشتریانی که خرید خود را به صورت آفلاین انجام داده اند ،چنانچه تا ۲ ساعت بعد از خرید ،هزینه خرید کالا را تسویه ننمایند ، سفارش آن ها به صورت خودکار از روی وب سایت پاک می شود . و اگر پرداخت در زمانی بیش از ۲ ساعت انجام پذیرد ،چنانچه کالای مورد نظر به اتمام برسد و یا قیمت آن تغییر یابد ،روبوت ابزار مسئولیتی در قبال اتمام موجودی و یا تغییر قیمت نخواهد داشت .

۳-اصلاح ، تغییر و لغو یک سفارش 

چنانچه نیاز به تغییر ، اصلاح و یا لغو یک سفارش بعد از پرداخت وجه را دارید ،در تهران ، حاکثر ۱ ساعت بعد از سفارش و در سایر شهرها حداکثر ۶ ساعت بعد از تسویه حساب نهایی با ذکر شماره ویژه فاکتور از طریق تلفن به شماره ۱۶۳۷ ۶۶۱۷ ، ۱۴۶۳ ۶۶۱۷ و همراه ۵۸ ۰۰۰ ۴۲ ۰۹۱۲ ، تغییرات خود را اعلام کنید تا از ارسال کالا خوداری شود ، سفارش تا حصول تصمیم نهایی شما و دریافت تغییرات و پرداخت هزینه تغییرات ( در صورت افزایش کالای سفارشی) منتظر می ماند ، در غیر این صورت ، کالامطابق سفارش ارسال می گردد.

لازم به یادآوری است ،در صورت لغو یک سفارش پرداخت شده در زمان مشخص شده در بالا ، بازگشت هزینه خرید بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و این وجه تنها به همان کارت و یا شماره حسابی که پرداخت از آن انجام گرفته است ، واریز می شود.

باتشکر
تیم فروش روبوت ابزار
مرجع:
SN-20007
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
توضیحات

معمولا از قلم اير براش در فضاهاى داخلى استفاده مى شود و رنگكارى در فضاهاى بسته گرده رنگ را در فضا پراكنده كرده و ضمن نشستن روى ساير اشيا ، مشكلات تنفسى نيز ايجاد مى كند . براى جلو گيرى از اين مشكلات در هنگام رنگكارى كاربرانى كه ساعات طولانى را به اين كار مى پردازند ، از اتاقك رنگكارى استفاده مى كنند . اين اتاقك از طرفين و بالا پوشيده است و برى اين كه نور كافى هنگام رنگكارى به قطعه كار برسد سقف آن از پلاستيك شفاف است ، كف اتاقك يك لايه فيلتر كاغذى به روى شبكه فلزى قرار گرفته و زي اين شبكه فلزى دو هواكش نصب شده كه هنگام كار هوا را به همراه گرده رنگ مكش كرده و ذرات رنگ روى فيلتر كاغذى مى چسبند و خود هواكش هم داراى فيلتر داخلى است  . مجموعه اين ترفندها گرده رنگ را جذب و مانع از پخش شدن آن در فضا مى گرددو سلامتى بيشتر كاربر را فراهم مى كند .

جزئیات محصول
SN-20007

مشخصات

قابل استفاده با :
تمام ايربراش ها جهت رنكارى در فضاى بسته
ولتاژ :
٢٢٠ ولت ، ٥٠ هرتز
ابعاد :
٨٠٠ x ٣٥٠ x ٤٠٠ مىليمتر
وزن :
١۱ كيلو گرم
بررسی
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم